Nog maar 5 dagen - Reisverslag uit Rotstergaast, Nederland van Ylse Vries - WaarBenJij.nu Nog maar 5 dagen - Reisverslag uit Rotstergaast, Nederland van Ylse Vries - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 dagen

Door: Ylse

Blijf op de hoogte en volg Ylse

04 November 2012 | Nederland, Rotstergaast

Hallo allemaal.

Hier ben ik dan, ook maar leven in een waarbenjij.nu geblazen.
Vanaf volgende week zijn mijn avonturen in Zuid Afrika op deze pagina te lezen.

Aankomende vrijdag, 9 november, vertrek ik al. Samen met 5 mede studenten vlieg ik om 14:40 richting Dubai, hier stappen we over op een vlucht naar Johannesburg en vanuit daar nemen we nog een korte vlucht naar Port Elizabeth waar wij worden opgehaald door iemand van Stenden. Deze reis zal ongeveer 22 uur duren. Diegene van Stenden die ons ophaalt, neemt ons mee naar ons verblijf voor de komende 5 maanden.

Afgelopen vrijdag heb ik al afscheid genomen van mijn lieve vrienden en vanmiddag komt nog wat familie om afscheid te nemen. De reis komt nu wel heel erg dichtbij.

Ik heb er heel erg veel zin in maar vind het ook erg spannend, hopelijk zullen jullie mijn blogs lezen en er op reageren, zo kunnen jullie, maar ook ik een beetje op de hoogte blijven.

Mijn volgende blog die ik schrijf zal vanuit Zuid Afrika zijn, SPANNEND!

Liefs Ylse

Ohja, jullie kunnen je ook abboneren op deze blog, dat kost niks. Je kan dan links op de pagina je e-mail adres invullen en krijgt dan een mailtje binnen wanneer ik weer een nieuwe blog heb geschreven.

  • 04 November 2012 - 12:59

    Renate Klijnstra:

    Hey Ylse,
    heel veel succes in Zuid-Afrika! Je gaat mooie dingen zien en beleven, houd ons op de hoogte!
    xx Renate.

  • 04 November 2012 - 12:59

    Renate Klijnstra:

    Hey Ylse,
    heel veel succes in Zuid-Afrika! Je gaat mooie dingen zien en beleven, houd ons op de hoogte!
    xx Renate.

  • 04 November 2012 - 12:59

    Renate Klijnstra:

    Hey Ylse,
    heel veel succes in Zuid-Afrika! Je gaat mooie dingen zien en beleven, houd ons op de hoogte!
    xx Renate.

  • 04 November 2012 - 12:59

    Renate Klijnstra:

    Hey Ylse,
    heel veel succes in Zuid-Afrika! Je gaat mooie dingen zien en beleven, houd ons op de hoogte!
    xx Renate.

  • 04 November 2012 - 12:59

    Renate Klijnstra:

    Hey Ylse,
    heel veel succes in Zuid-Afrika! Je gaat mooie dingen zien en beleven, houd ons op de hoogte!
    xx Renate.

  • 04 November 2012 - 12:59

    Renate Klijnstra:

    How, daar ging iets mis volgens mij. Ik kan het zelf niet verwijderen, dat moet jij doen haha. xx

  • 04 November 2012 - 13:20

    Doreanne:

    Hee Ylse,
    het komt nu inderdaad wel heel dicht bij. Ik zou zeggen: succes, maar geniet er vooral ook van!
    Ik ben benieuwd naar de volgende blog.
    Liefs Doreanne

  • 04 November 2012 - 14:06

    Folkert En Jantine :

    Lieve Ylse,
    Leuk begin van je dagboek, nog even en je grote avontuur gaat beginnen! Geniet van vandaag en van je laatste dagen thuis. 100% zeker dat je een supergave tijd zult hebben.
    Heel veel liefs en dikke kus van Folkert en Jantine

  • 04 November 2012 - 19:37

    Monique:

    he toppertje!
    mijn emailadress staat in het systeem ! ik zal al je blogs bijhouden !!
    ga je missen lieverd, maar ben onwijs trots op je!


  • 05 November 2012 - 08:56

    Piet En Wieke:

    Ha Ylse,
    Wij vinden het prachtig om je te volgen, veel succes en geniet van de natuur en het avontuur.
    Ik was net Richtje haar verslag over Burkina Faso aan het lezen, wat een avontuur.
    Succes meid.

    Liefs Wieke

  • 05 November 2012 - 08:56

    Piet En Wieke:

    Ha Ylse,
    Wij vinden het prachtig om je te volgen, veel succes en geniet van de natuur en het avontuur.
    Ik was net Richtje haar verslag over Burkina Faso aan het lezen, wat een avontuur.
    Succes meid.

    Liefs Wieke

  • 05 November 2012 - 08:56

    Piet En Wieke:

    Ha Ylse,
    Wij vinden het prachtig om je te volgen, veel succes en geniet van de natuur en het avontuur.
    Ik was net Richtje haar verslag over Burkina Faso aan het lezen, wat een avontuur.
    Succes meid.

    Liefs Wieke

  • 05 November 2012 - 08:56

    Piet En Wieke:

    Ha Ylse,
    Wij vinden het prachtig om je te volgen, veel succes en geniet van de natuur en het avontuur.
    Ik was net Richtje haar verslag over Burkina Faso aan het lezen, wat een avontuur.
    Succes meid.

    Liefs Wieke

  • 05 November 2012 - 08:56

    Piet En Wieke:

    Ha Ylse,
    Wij vinden het prachtig om je te volgen, veel succes en geniet van de natuur en het avontuur.
    Ik was net Richtje haar verslag over Burkina Faso aan het lezen, wat een avontuur.
    Succes meid.

    Liefs Wieke

  • 05 November 2012 - 08:56

    Piet En Wieke:

    Ha Ylse,
    Wij vinden het prachtig om je te volgen, veel succes en geniet van de natuur en het avontuur.
    Ik was net Richtje haar verslag over Burkina Faso aan het lezen, wat een avontuur.
    Succes meid.

    Liefs Wieke

  • 05 November 2012 - 08:57

    Piet En Wieke:

    Sorry, het reageert wel heel traag.

  • 12 November 2012 - 22:44

    R & A:

    Hey Ylse,

    Succes dêr hjer en gau ris even wat skriuwe.
    Wij binne nl. fan plan flink mei te genieten.

    Leafs,

    WRAMS


    Ha, haaaaaaaaaaaaaa, die Wieke........lacheeeeeeeeeeeeeeee

  • 19 November 2012 - 15:41

    R & A:

    Hey Ylse,

    Tige lokwinske mei dyn jierdei hjer en wij hope dat it dêr yn Afrika ek in goeienien wurde mei.
    En dast it nei't sin hast?

    Groetsjes en in big hug,

    WRAMS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotstergaast

Ylse

Actief sinds 20 Okt. 2012
Verslag gelezen: 754
Totaal aantal bezoekers 30023

Voorgaande reizen:

09 November 2012 - 14 April 2013

South Africa

Landen bezocht: